
Pozvánka na jubilejnú 20. konferenciu RoS
20. rodinná konferencia ECAV sa bude konať v tradičnom termíne 14. – 16. 11. 2025 (piatok večer – nedeľa večer) v Liptovskom Jáne (hoteli SOREA MÁJ).
OZ Rodinné spoločenstvo ECAV na Slovensku a Východný dištrikt ECAV na Slovensku pozýva na jubilejnú 20. rodinnú konferenciu RoS ECAV, ktorá sa uskutoční v dňoch 14. – 16. 11. 2025 v hoteli SOREA MÁJ v Liptovskom Jáne s témou: Jednota (… i budú dvaja jedno telo – Mt 19, 5).
Konferencia skončí 16. 11. 2025 v nedeľu večerou, ale záujemci môžu využiť akciovú cenu, spoznať krásy Liptova a ostať do pondelka 17. 11. 2025. Súčasťou programu okrem hlavných ranných a večerných programov budú semináre, skupinky, panelová diskusia, manželské poradenstvo či voľný čas pre manželov.
Viacerými programami si pripomenieme a Pánovi cirkvi poďakujeme za vyše 20 rokov činnosti OZ Rodinné spoločenstvo ECAV.
Konferencia je primárne určená pre MANŽELSKÉ PÁRY. Program pre deti nebude zabezpečený. Účasť detí len v nevyhnutnom prípade.
Cena za celú konferenciu (ubytovanie, strava, miestna daň, účastnícky poplatok) je upresnená v registračnom formulári. Akciová cena platí na 2 a viac nocí. Pre hostí bez ubytovania je účastnícky poplatok 15 Eur. Bude možnosť využiť rekreačný poukaz.
PROGRAM
PIATOK 14. 11. 2025
Od 16: 00 PRÍCHOD, REGISTRÁCIA, UBYTOVANIE
18:00 – 19:30 VEČERA
19:30 – 21:30 SPOLOČNÉ ZHROMAŽDENIE (1. TÉMA (Zjednotení s Bohom – Linkeschovci)
od 21:30 – ČAS NA ROZHOVORY
SOBOTA 15. 11. 2025
7:00 – 9:00 RAŇAJKY
9:00 – 11:00 SPOLOČNÉ ZHROMAŽDENIE (2. TÉMA: Zjednotení v rozdielnosti – Kobyľanovci)
11:00 – 11:30 COFFEE BREAK
11:30 – 12:30 DISKUSIA V SKUPINKÁCH
12:30 – 14:00 OBED
14:00 – 17:00 „ČAS PRE PARTNERA“/ MANŽELSKÉ PORADENSTVO
16:30 – 18:00 PANELOVÁ DISKUSIA
18:00 – 19:30 VEČERA
19:30 – 21:30 SPOLOČNÉ ZHROMAŽDENIE (3. TÉMA: Zjednotení vo výchove – Velebírovci)
od 21:30 ČAS NA ROZHOVORY
NEDEĽA 16. 11. 2025
7:00 – 9:00 RAŇAJKY
9:00 – 11:00 SLUŽBY BOŽIE S VEČEROU PÁNOVOU (4. TÉMA: Zjednotení v intimite)
11:00 – 11:30 COFFEE BREAK
11:30 – 12:30 DISKUSIA V SKUPINKÁCH
12:30 – 14:00 OBED
14:00 – 15:30 SEMINÁRE
16:00 – 17:30 SPOLOČNÉ ZHROMAŽDENIE (5. TÉMA: Zjednotení v službe – Badiarovci)
17:30 – 19:00 VEČERA
odjazd alebo prespanie do ďalšieho rána.
Zaregistruj sa čím skôr a získaj lacnejšiu izbu. Registrácia bude otvorená do 2.11.2025, po tomto termíne sa informujte telefonicky na kontaktoch nižšie.
Detský program na konferencii nechystáme.
Registrovaní ste, ak vyplníte prihlasovací formulár (za každú osobu zvlášť) a uhradíte požadovanú sumu!!!
UBYTOVANIE
V ponuke hotela SOREA MÁJ sú 3 typy izieb:
A/ 2 lôžková izba (manželská posteľ)
B/ 2 lôžková izba (oddelené postele)
C/ 1 lôžková izba (s možnosťou prístelky, vysunutím prístelky vznikne spojená manželská posteľ – obmedzená kapacita) – lacnejšia verzia vhodná aj pre manželov
STRAVA (bufetovým spôsobom, môžu si objednať aj účastníci bez ubytovania)
Raňajky – 8€, Obed – 12€, Večera – 10€
Strava na celý pobyt: 70€
ÚČASTNÍCKY POPLATOK
pre celý pobyt – 10€
bez ubytovania – 15€
CELKOVÝ POPLATOK ZA KONFERENCIU
1 osoba: 173€ / 155€ (prístelka)
V prípade kratšieho pobytu je potrebné si sumu zrátať sám (ubytovanie + strava + účastnícky poplatok)
ÚHRADA ZA KONFERENCIU
Úhradu je nutné previesť na číslo účtu s IBAN: SK79 0200 0000 0033 5112 1254 , variabilný symbol: 2025, správa pre prijímateľa : priezvisko meno + KROS + počet osôb.
Na úhradu registračného poplatku je možné využiť aj rekreačný poukaz (príspevok na rekreáciu zamestnancov upravuje zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov 152a). V prípade využitia rekreačného poukazu sa platba za objednanú stravu a ubytovanie platí na recepcii hotela a registračný poplatok organizátorovi na uvedený bankový účet alebo pri registrácii na mieste (uprednostňujeme platbu na bankový účet). Cena pri rekreačnom poukaze je rovnaká. Využitie rekreačného poukazu vyznačte v registračnom formulári.
Parkovanie pre účastníkov konferencie je zdarma.
V prípade naplnenia kapacity ubytovania, prednosť budú mať prihlášky na celý pobyt konferencie.
Náhľad izieb na webstránke hotela.
Kontakt ohľadne konferencie: Marek Cingeľ, 0908368889, marekcing@gmail.com